Mall Voicen myyntiputken vaiheiden digitalisointi
Mall Voice on kauppakeskusten äänimaailmojen edelläkävijä ja toteuttaa Suomessa vankalla reilun 20 vuoden kokemuksella yli 70 kauppakeskuksen äänimaailmat.
JULMAn ja Mall Voicen yhteistyössä on keskitytty paikantamaan nykyisen myyntitavan skaalautuvuuden näkökulmasta ehdottomat vahvuudet ja toisaalta ilmeisimmät kehityskohteet.
Nykyisen myyntitavan osalta on auditoimalla pyritty tunnistamaan myyntiprosessista vaiheita, joiden osalta voidaan tarjota asiakkaalle nykyistä parempi seuraava kontaktipiste ja toisaalta digitalisoida kyseinen kohtaaminen F2F-tapaamisen tavoittelun tai materiaalin lähettämisen sijaan.
Kansainvälistymisen näkökulmasta valmius digitalisoida laadukkaasti myyntiputken ensimmäiset vaiheet on kriittistä.
Olen vahvasti suositellut JULMAn digimyyntiosaamista eteenpäin.
JULMAn tapa ajatella on yhtäaikaisesti suoraviivainen ja konkreettinen mutta ottaa kuitenkin taitavasti keinovalikoimallaan huomioon toimialalle tyypilliset myynnin lainalaisuudet, jotka tyypillisesti aiheuttavat myyjille peräänsoittelua ja jahtaamista. Olli Gestranius, CEO Mall Voice Oy
Lisäksi yhteistyössä on tunnistettu, että seuraavien vaiheiden kalenterointi on kriittistä, kun mennään rajojen yli; ihmisten tavat reagoida erilaisiin viestintävälineisiin vaihtelevat kovasti ja potentiaalisen asiakkaan laskeminen kalenterikutsuttomaan tilaan sisältää Suomi-myyntiin nähden enemmän potentiaalisia riskejä.